Idén tavasszal harmadik alkalommal ült össze a 18 tagú, független szakemberekből álló zsűri, hogy eldöntse, melyek a legnagyobb márkák a hazai piacon. A Magyarországon hat éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program ami az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be. A polisztirol hőszigetelések terén piacvezető Austrotherm Kft., ebben az évben elnyerte ezt a címet.
Örömmel értesültünk erről a megtisztelő kitüntetésről, mert ugyan a mondás azt tartja, hogy a jó bornak nem kell cégér, de az biztos, hogy nem is árt! Különösen manapság, mikor sokan nem árut, hanem árat vesznek, nem ügyelnek a minőségre, és csak rövidtávú céljaik lebegnek a szemük előtt. Ilyenkor különösen fontos, hogy a megbízható termékeket előállító cégek megkülönböztessék magukat azoktól, akik silány áruval házalnak. Hisszük, hogy hosszú távon csak jó minőséget érdemes venni - és eladni is. A neves márkák a vevők bizalmára építenek, és ezt sok munkával és idővel lehet csak elérni. A hőszigetelő anyagok területén megszületése óta az Austrotherm márkanév egyet jelent a minőséggel, gyártásban és szolgáltatásban egyaránt. Ezt most a Business Superbrands cím elnyerése is mutatja” mondta Kruchina Sándor, az Austrotherm Kft. marketing vezetője.
+36 96 515 114
© 2024 Austrotherm